A könyvtári szolgáltatások egyre inkább beépülnek az elektronikus tanulás eszközrendszerébe. Kutatásaim során azt vizsgálom, hogy milyen módon képes egy komplex könyvtári infrastruktúra (hagyományos és elektronikus) támogatni ezeket a rendszereket. Felvetéseim arra irányulnak, hogy a jelenlegi könyvtárinformatikai rendszereket és könyvtártudományi elképzeléseket hogyan tudjuk hasznosítani az oktatás hatékonyságának segítésére.
A könyvtári repozitóriumok, adatbázisok, egyéb szolgáltatások sokféle lehetőséget kínálnak arra, hogy az oktatási, valamint kulturális örökség tartalmak minél akadálymentesebben és sokoldalú felhasználói formában elérhetővé váljanak az oktatók és tanulók számára.
Kutatásaim célja, hogy egy adott rendszerben (ez pillanatnyilag a Moodle), ennek lehetőségeit kihasználva, olyan tanulási környezetet alakítsunk ki, amely lehetőségeihez mérten ki tudja használni az említett szolgáltatásoknak minél nagyobb részét. Ezáltal alkalmas legyen az irányított és az önálló tanulás támogatására egyaránt. Tegye ezt lehetőleg adaptív, interaktív módon.